Pages

11.08.2008

HATI ATAU PENAMPAR???

"Jangan suka-suka bagi ayat bunga-bunga pada orang terutamanya orang perempuan.Sama ada awak dapat hatinya atau awak dapat penampar Jepunnya. Kalau Eja, Eja bagi penampar Jepun!"


Memang ada orang-orang yang dah dapat ayat macam ni dari saya.
Garang ke bunyinya? Minta maaf. Kadang-kadang terpaksa untuk orang-orang yang memaksa saya berkata-kata begitu.Tolonglah pergi main jauh-jauh. Saya tak berminat dengan permainan anda.

5 Bicara Balas.:

Aidil Khalid said...

Uikh, garangnya! Tak baik begitu. Orang nak mendekati secara baik, maka layanilah dia selayaknya. Kalau dah tak faham bahasa, barulah diberi penampar jepun. hehe.

Abdullah Farouq said...

Singgah - Bagus2, aku pernah dengar satu hadis. Ada seorang sahabat tu puji seorang sahabat yg lain, maka sahabat yg dipuji tadi baling sepatu kat sahabat yg memuji tadi sebab takut timbul riak dsb. Boleh la lepas ni baling kasut tumit tinggi pulaq ;)

khairunnasriah@gmail.com said...

hahah....eja baru gertak tu. akak tak gertak, akak terus bagi. (dan pernah bagi pun)

percaya tak, hanya orang yang terpilih sahaja yang akan merasai penampar jepun akak itu?

:P

BiLA PenA bERbicAra said...

masalahnya orang-orang ni tak faham bahasa...
Kak Nas, dah pernah pun ada orang rasa penampar Jepun Eja tau..huhu...

engitex said...

sape ek yang kena penampar ???huhu